Alla inlägg den 26 juni 2011

Av Sandra - 26 juni 2011 22:24

Jajamensan, nu har jag semester!


Underbart skönt!


Och jag tänker ta ett litet uppehåll med bloggen under semestern, det kanske kan smyga in ett inlägg då och då, men för att hålla ner min stressnivå så får det bli så.


I onsdags tränade jag mitt första pass efter sjukdomsperioden på 3 veckor! Ett zumbapass blev det! Riktigt skoj och gud så skönt det är att träna efter ett uppehåll!


Sen idag blev det premiär för mig på body attack!


Ett intensivt konditionspass från Les mills. Supertufft var det och min puls låg nära max under större delen av passet. Men riktigt skönt och hela kroppen fick sig en genomkörare.


Någon som jag absolut kommer att testa igen.


Imorgon blir det Göteborg en sväng och Where the action is! En endagsfestival med bl.a Coldplay och Glasvegas!


Hurra!


Hoppas att ni där hemma mår bra!

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards