Alla inlägg den 18 juni 2011

Av Sandra - 18 juni 2011 11:43

Hej alla!Jag sitter på tåget mot Uppsala igen. Det blev en resa hit med kort varsel eftersom familjen har varit tvungna att avliva vår hund alfons. Han har varit med mig under hela min uppväxt och saknaden är enorm. Jag kände att jag inte kunde sitta själv hemma just nu. Annars har jag tillfrisknat bra. Jag har klarat av att jobba två pass i veckan men jag har inte vågat mig på att träna än. Promenader ska det bli i helgen och nästa vecka ska jag börja träna igen.Igår var jag på studentfirande som var mycket trevligt. Eftersom maten blev så dålig under min sjukperiod så har jag skärpt mig ordentligt nu. Igår åt jag riktigt bra mat under dagen, jag hade till och med ett äpple i väskan som jag åt medan vi väntade på att studenterna skulle springa ut. En liten tårtbit blev det men det fick det bli!

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards