Alla inlägg den 5 juni 2011

Av Sandra - 5 juni 2011 16:33

Hemma efter 2 härliga dagar i Uppsala.


Jag har bara njutit av det vackra vädret, umgåtts med min härliga familj och ätit gott. En del shopping har det blivit också, 2 par skor och 2 par klänningar. Jag älskar klänningar! Kan köpa hur många som hellst.


 

På väg hem träffade jag på en galen katt som satt i en diskmaskin.


    Jag umgicks med söta djur.

Såhär var tempot för helgen.


  Jag myste runt i sköna långklänningar.


Långklänningar är förresten det bästa klädesplagg som finns! Så jäkla mysigt och otroligt snyggt!


  Grillade massa god mat.


Här är kycklingfiléer och kycklinglår som vi åt med färskpotatis, tzatziki och sallad.


Gott!


Inatt väntar nattjobb, natt 2 av 2. Sedan imorgon kväll ska jag och killen ut och äta! Vi har inte setts på en 2 veckor ungefär eftersom vi har jobbat om varandra jämt! Jobbar han dag så jobbar jag natt och då hinner vi ses mellan kl. 17-19, kul.


Så jag ser fram emot imorgon!!

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards